Uw totaalpartner in ijsconcepten

De geschiedenis van ons familiebedrijf gaat terug tot 1942. Momenteel is IJspaleis één van de succesvolste ijsproducenten van Europa. IJspaleis is niet alleen sterk in smaak, originaliteit en samenstelling, maar heeft ook een heldere visie op de ijsmarkt. We hebben bewezen een waardevolle partner te zijn voor retail, food service en home service klanten in heel Europa.

De sleutel tot ons succes is het creëren van nieuwe smaken en concepten. Dat doen we onder andere voor onze eigen merken, Domini Ice Cream, Pâtissier, Playa Ice Cream en Fruit Below Zero. Voor Pâtissier varieert ons assortiment van zowel klassieke succesformules tot verrassende nieuwe smaken in roomijs. Met Fruit below zero maken wij de nieuwste trend van hoogwaardig fruitijs. Fruitijs, ‘Fruit below zero’, bestaat voor meer dan 60% uit fruit en wordt gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Ons jongste merk heet Domini en hiermee bieden we een totaalconcept van impulsijs aan voor de Nederlandse en Belgische foodservice en out of home markt.


Één van de succesvolste ijsproducenten van Europa

Daarnaast stellen wij ons ten doel de nummer één partner te zijn in private label ijs. Wij mogen klanten als Albert Heijn (Nederland), Pingo Doce (Portugal), Continente (Portugal), Eismann (Duitsland), Deli XL (Nederland), Australian Homemade Icecream en vele anderen al tot onze partners rekenen.

Onze klanten in private labels waarderen onze filosofie en visie op de ijsmarkt en ons vermogen om trends te voorspellen. Samen maken we zo de beste producten voor elk land.


Flexibiliteit is onze kracht

De dynamische markt vraagt om oplossingen op maat en juist dat kan IJspaleis als geen ander bieden. Wij kunnen onze productielijnen snel aanpassen aan de eisen van morgen. De productiecapaciteit van IJspaleis is meer dan 20 miljoen liter ijs per jaar. Onze productiecapaciteit wordt erkend door zowel de nationale als internationale standaard: wij zijn een BRC en IFS gecertificeerd bedrijf.